Música a partir de 3 anys

Els objectius terminals d’aquesta etapa són la descoberta musical com a font d’enriquiment i formació humana, i la vivència lúdica i gratificant del llenguatge musical.

Alhora en aquesta etapa s’inicia un procés de descoberta i familiarització amb diversos instruments dins de “la roda d’instruments”, entre els quals l’alumne podrà escollir segons les seves preferències, aptituds i avaluació per part de l’equip de professors.

L’ús des de l’inici dels instruments i del cant coral, potenciant una actitud activa davant el fet musical, on es concretin de forma vivencial elements treballats de forma més abstracte, ajudarà a crear, des de l’inici, els vincles necessaris entre les diferents matèries a fi de aconseguir un únic fi, aprendre música tot gaudint fent-ne i escoltant-ne.

ESTRUCTURA DELS ESTUDIS

1r CICLE:
Xiulets (P3)

• SENSIBILITZACIÓ: classe col·lectiva de 45’/setmana

Panderetes (P4)

• SENSIBILITZACIÓ: classe col·lectiva de 45’/setmana
  • CONJUNT ORFF: classe col·lectiva de 30’/setmana

2n CICLE:
Triangles (P5)

• SENSIBILITZACIÓ: classe col·lectiva de 60’/setmana
  • RODA D’INSTRUMENTS: classe col·lectiva de 30′ o 45′ (segons núm. alumnes)/setmana